Preskočiť na hlavný obsah

Jesenný veniec





Tak tu je moje dielo. Stále rada tvorím, v týchto dňoch možno ešte viac...

Komentáre

  1. Ahoj Ivano,dekuji za navstevu u mne na blogu. Krasne zpracovane"plody podzimu"! Ja se tomu jeste stale branim ale je opravdu cas pro podzimni dekoraci.Takze diky za inspiraci:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to veľmi pekné, ďakujem za tip. Aj my s Natálkou sme vo fáze tvorenia. Boli sme v predajni raj umelcov a nakúpili sme potrebné veci. Chystáme sa urobiť vianočné darčeky. Inšpirovali sme sa na stránke www.brydova.cz. V sobotu chceme zájsť do kreat. dielni. Prajem tebe, ale aj sebe pekné babie leto.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Monika, jeseň je na Slovensku v plnej sile. Teploty pod 10° by ešte mohli trochu počkať, však.Len dúfam, že babie leto ešte bude.

    Oľga, ja ťa všade dávam za príklad.Ty máš začiatkom decembra nakúpené a DOKONCA zabalené darčeky.Ja ich balím /niekedy/ keď už zvoní Ježiško, adventný veniec robievam po vianočnej večeri a darčekoch, keď každý slastne relaxuje...
    Brydovú poznám, práve z Monikinho blogu - má aj výborne prepracované recepty.Všetkým nám pekné a pokojné babie leto.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ťa zase obdivujem za patchwork. No a kedže ja som málo kreatívna, musím nakupovať už v októbri.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sviečku by som dala inej farby. (to aby si nespyšnela, chápeš nie?)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Chlieb

Tento recept pozná celý svet. Okrem mojej sestry :), aj preto ho tu dávam. Pod názvom  chlieb bez miesenia. Jeho príprava je tak neuveriteľne jednoduchá, že sa tomu ani nečudujem. Príprava bola zverejnená ( aj na videu)  na   www.nytimes.com  už v roku 2006. Takže, ak ste ho doteraz neupiekli  a túžite položiť na stôl domáci chlieb, bez toho aby ste vstávali na zamiesenie cesta  o 4 hodine ráno, ako naše babičky, smelo do toho.                                                                    CHLIEB bez miesenia 3 hrnčeky chlebovej múky, ja som použila T650 + trochu na poprášenie (1hrnček=250ml) 1/4 ČL sušeného droždia 1 a 1/4 ČL soli 1 a 1/4 pohára vody liatinový hrniec s pokrievkou, ak nemáte dobre poslúži aj sklenená misa s pokrievkou 1. Do nádoby dáme múku, droždie, soľ a premiešame. Pridáme vodu a premiešame. S miešaním to nepreháňajme, pre lepšie pochopenie si pozrite video. Potom cesto prikryjeme potravinovou fóliou a necháme v pokoji pri teplote cca 21 °C kysnúť 1

Brownies

foto od môjho muža -Kojšov-ružičky na záhrade                                                               je myslím dobrá voľba na upršaný prázdninový deň. Pôvodne som síce mala zámer upiecť nejaký svieži ovocný, ale všetko ovocie bolo pojedené a v šuflíku na mňa už dlhšie poškulovali čokolády na to určené.                                                 BROWNIES                                                                                        na malý plech                                                  300 g kvalitnej 74% čokolády     110 g masla                                                                       3   vajcia         90 g hladkej múky      1  pohár  hnedého cukru (môžte aj 3/4 pohára)                                                                                       1 ČL prášku na pečenie                                                                         Čokoládu + maslo rozpustíme nad parou. Necháme vychladnúť. Vymixujem

Nestihnem

Prag from Konstantin Escher on Vimeo .     toho tak veľa ako na videu, ale o čo sa za túto nedeľu v Prahe pokúsim :))) : -    vidieť a inšpirovať sa  novými výstavnými  kúskami na http://www.praguepatchworkmeeting.com/  a nemám v úmysle sa veľmi brániťnovým skladovým zásobám vo forme látok- keby ste videli tie moje, tak by ste mi to určite zakázali, však Ľudka :))),  -   dať si kávu v mojej obľúbenej kaviarni Spomienky na Afriku, vlastne už sa volá  Cafe Ebel,myslím aspoň, http://ebelcoffee.cz/cz  -   uknižkovať sa v kníhkupectve LUXOR na Václaváku http://neoluxor.cz/pobocky/palac-knih-neoluxor/ , v nedeľu otvorené do 19,00,        alebo si len tak vyložím nôžky (počasie sa má pokaziť,tak neviem-neviem) a budem pozerať na Vltavu,        tak mi prosím poprajte šťastnú cestu a naschledanou! PS: Milá moja rodina hlásim, že opäť začnem fungovať, ako sa patrí,už sa na to teším :)))!