piatok, 3. februára 2012

Je ti zima dievčatko?

Bŕŕŕ, realita týchto dní. Nechcela by som žiť v tieto dni na ulici, stačí, že už druhý krát v tomto týždni som nevedela naštartovať a môj pracovný proces sa začal o niečo neskôr.
ihneď po naštartovaní bolo -15°C,ale to odmietal fotiť môj zmrznutý fotoaparát

predvídavo uvarený čaj a čakanie na záchranu v podobe môjho manžela (vždy ochotného)

2 komentáre:

  1. my sme vcera s mojim manzelikom boli na stanici v lidli a ukazovalo tusim -16°C a 20minutova prechadzka cestou tam mi sposobila taku neskutocnu bolest na stehnach, aku som este nezazila (totiz pochybovala som o potrebe pancuch pod rifle).. je to des, brutalna zima a samozrejme este ked sa prida nas milovany kosicky vetrik, tak je to uplne "dokonale" :-/// ale co uz, ved je zima a ta ma byt mraziva.. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marysity,nie si ty náhodou moja dcéra :)))? Pred takým dvoma rokmi, by si na takú prechádzku umyla aj vlasy, myslím, že už je to za nami :))). Ale súhlasím s tebou, zima má byť v zime a tak aj je, aj keď sa trochu tomu všetci čudujeme :).

    OdpovedaťOdstrániť