nedeľa, 19. februára 2012

RAMEN


                   tak konečne naň došlo. Ide o rýchle jedlo, len trochu krájania a je to.
    Takže, čo potrebujeme:

                                                             RAMEN
             dávka je pre 2 osoby, 

                          takže pre 4 osoby všetko znásobte



                     750 ml kuracieho vývaru

                      2PL   oleja, arašídového-ja som použila                                       slnečnicový
                     1 1/2  póru - nakrájte
                      1     mrkvu, nakrájte
                      2 cm  očisteného zázvoru, nakrájte na drobno
                      2     strúčiky cesnaku - nakrájajte na drobno
                      2 PL  sójovej omáčky
                     160 g  nudlí
                      1 ks  kuracích pŕs
                      6 ks  húb - ja som použila hnedé šampiňóny
                       2    uvarené vajcia
                       1    jarnú cibuľku, soľ, čierne korenie


 Pripravíme si kurací vývar. Ak máte domáci použite ho. Do hrnca nalejeme olej, pridáme nakrájaný pór, hneď aj nakrájanú mrkvu + cesnak a zázvor.  Popražíme cca 2-3 minúty.Potom prilejeme kurací vývar, sójovú omáčku a dochutíme soľou a čiernym korením. Varíme 15 - 20 minút. Potom  zeleninu precedíme, necháme bokom. Do vývaru dáme kuracie prsia a huby. Varíme 7 minút - ja som ich varila cca 20 minút, pre istotu. Po ich uvarení som prsia vybrala a pridala nudle a vypla plyn- viď. návod na obale nudlí. A je hotovo. V recepte na nič nespomína čo sa robí s uvarenou zeleninou, tú som dala naspäť do polievky. Podávame s nakrájaným mäskom , vajíčkom a jarnou cibuľkou.







  


4 komentáre:

  1. Kinga,juch,po týždni by som si dala opäť,možno zajtra.Pekný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to krásně! Zařadím do receptů ''tohle si udělám po maturitě'' a určitě zkusím!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hanah,môj syn má zajtra monitor, tak už viem, čím jeho "vystresované" nervy poteším!Držím palce na maturite!

    OdpovedaťOdstrániť