streda, 17. októbra 2012

Cviklový koláč teoreticky

beet cake from tiger in a jar on Vimeo.

         Žiaľ teoreticky, fotoaparát mám pokazený,
dni sa skracujú, a ja klasicky nič nestíham, takže zatiaľ sa inšpirujem.
                          Peknú stredu!

3 komentáre:

  1. S tou cvikĺou jste mě fakt dostala - a to si zakládám na tom, že rozumím česky jako slovensky :-) Nojo, pýcha předchází pád. Musela jsem konzultovat slovník a pro jistotu i zoznam.sk. Hmmm, řepa.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Peťka,nikto nie je dokonalý,však :)myslím, že my ešte patríme do generácie "rozumejúcich", ja často ani neviem, či kniha ktorú práve čítam je v čestine,alebo slovenčine a tak to myslím ostane napořád :).Pripomenula si mi obdobnú situáciu, keď som si prekladala slovo zelí :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jo, to je ta vaše kapusta v pivnici :-) :-) :-) Já miluju slovenské zdrobněliny sloves: papkaj, lažkaj, sadkaj... To češina neumí :-(

      Odstrániť