nedeľa, 27. októbra 2013

Poznáte

PYRÉ?  Teda ako správne tušíte nie zemiakové, ale ide magazín o chutiach, farbách, vôňach a tvárach. Do piatka som o ňom ani nechýrovala, na jeho nulté číslo som  narazila pri koštovaní vínka vo  vinotéke v Košiciach. Časopis ma milo prekvapil tlačou, obsahom a mladíckym vtipom. Už som zvedavá na nové číslo.
zdroj: pyre.sk
                                                                    
Viac o časopise na:
http://www.pyre.sk/
 


všetky fotky z www.pyre.sk



2 komentáre:

  1. Naozaj veľmi zaujímavý časopis, tiež ho skúsim priebežne sledovať. Škoda, že v našom meste sa nikde nenachádza, ale cestou do práce by som sa na Dunajskej niekedy mohla zastaviť. Pekný začiatok týždňa, Jaroslava

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taký je trochu tajuplný, nikde som sa nedopátrala ani o cene. Tak uvidíme, čo prinesie druhé číslo. Pekný utorok!

    OdpovedaťOdstrániť