nedeľa, 22. februára 2015

AKCIA HRUŠKA

Boli to ale nervy. Stará hruška vyše 80.ročná potrebovala poriadnu kozmetickú až chirurgickú úpravu. Ja  v bezpečnostnej vzdialenosti pripravená s fotoaparátom, môj muž maniakfotograf režírujúci zo stromu svoju pílku a môj foťák, vo výške, presne takej, že to stačí na bezpečný exitus, stihajúci ma upozorňovať, "máš ten záber" ....... čo vám poviem, boli to nervy.



4 komentáre:

  1. Pri tejto fotografii som si spomenula na jeden nedávny príspevok v niektorej TV. Tiež sa jednalo o hrušku, o jej orezanie, konkrétne išlo o strom, nachádzajúci sa niekde blízko Červeného Kameňa. No najviac ma prekvapila a zároveň zarazila informácia, že mnohé odrody tohto ovocia sú úplne na vymretí :-( Milujem hrušky a pritom aj v obchodoch je naozaj slabý výber tohto ovocia. Prežije tá vaša hruška taký chirurgický zákrok?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Daniela, pevne dúfame, že áno. Dlho-predlho sme zvažovali, či až takto razantne chirurgicky musíme na našu obľúbenú hrušku. Ale, ako možno vidíte, rástla blízko elektrického vedenia, vedľajší sused sa obával o svoj dom, málo rodila,konzultovali sme to aj s našim kamarátom z dediny, čo sa vyzná v ovocných stromoch. Tak by nás veľmi, naozaj veľmi mrzelo, keby sme o ňu prišli. Priebežne sadíme ovocné stromy po našej záhradke, ale ako vieme, staré odrody sú rokmi overené, v daných podmienkach vyšľachtené, ale niekedy, niet inej cesty. Tak nám držte palce!

    OdpovedaťOdstrániť