utorok, 21. septembra 2010

September In The Rain-Dinah Washington









Hm, ako som už písala, jeseň môžem, dokonca september aj s dažďom. Len si to predstavte, sedíte niekde v New Yorku /vraj je cez jeseň najkrajší/, v milej kaviarničke, pri šálke cappucina, pozeráte sa cez véééľke okno na cvrkot veľkomesta /to mám z tých filmov od Woody Allena/, vonku jemne prší a vy sa nikam neponáhľate ....., alebo sedíte za stolom, kdesi na chalupe, pri šálke cappucina, obkolesený stromami slovenských hôr, mrkáte cez okno na krááásnu zeleň /to mám z nočnej mory ešte stále prebiehajúcej opravy chalupy/, vonku jemne prší a vy sa nikam neponáhľate .... a do toho vám znie táto muzika... idem mrknúť do angliny, aby som si to cappucino vedela kúpiť :).

2 komentáre:

  1. ...alebo sedíte za šijacím strojom, vonku zapadá slnko, mali by ste ísť na angličtinu, ale nestíhate - prepáč, spolužiačka moja ***

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, Ľudka ani netušíš ako som sa zapotila. Tá naša mladá p.učiteľka ide ako motorová píla :), ale tak nám treba, však?

    OdpovedaťOdstrániť