pondelok, 4. apríla 2011

Hlási sa výstava

Táto deka bola ušitá z manželových košiel, myslím,že sa aj názov tomu odpovedal  znel tak nejak Vďaka manželovým košelám :)

Modrá je dobrá :) , už si len zaplávať
   Tak už sme doma. Aj keď chýbalo málo a len-len, že som nikam nešla. Nepreliečená chrípka, stresy .... a potom som si naordinovala túto patchworkovú injekciu v podobe už 5. Výstavy patchworku (www.praguepatchwhttp://orkmeeting.com/cz-ppm-informace.php) už  z dole uvedenej Prahy. Zvolnila som tempo, testovala koláčiky a bezkofeinovú kávu, obišla pár obchodov, strávila pár hodín v Paláci kníh, posedela pri Vltave .... a videla fantastické quilty.
Táto deka sa mi veľmi páčila, autorka myslím na minulom ročníku aj niečo vyhrala, KRÁSA, veselé, farebné...

Návštevníčky obdivujú mikro Babičkinu záhradku, myslím, že táto deka obsadila 2. miesto

Indické quilty
Ššššš....

Moderné quilty, na stenu, krásne farby

Ako v lese ... aj som tam hľadala hríby
Moderný quilt inšpirovaný módou

Krásne vypracovaná klasika, myslím, že je to Baltimórsky vzor

Havajský vzor
Táto deka sa volá Dear Jane,skladá sa z 225 vzorov a jej ušitie trvá približne 3-5 rokov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára