piatok, 13. júla 2012

Gazpacho


"Tak, toto by som mohol jesť celé leto" povedal môj manžel, keď večeral túto polievku. Ja viem, je to trochu atypický :) muž, teda len v tom, že preferuje zeleninu pred  mäsom :).  Na horúce letné podvečery je táto polievka ako stvorená. Je rýchla, ľahká a studená.

Gazpacho                                                     

pre 1 osobu

1 paradajka
1/2  uhorky- dužinu vydlabeme
1/2  papriky - najlepšie červenej, ja som použila žltú,    preto polievka nemala až takú výraznú červnenú farbu,
1 strúčik cesnaku
1/4 ČL balzamikového octu
1 PL olivového oleja
soľ, čierne korenie, toastový chlieb, syr

Do mixéra dáme nakrájanú paradajku, uhorku --- pozor - vydlabeme dužinu (tú nedávame do polievky), papriku, cesnak - dochutíme soľou, čiernym korením, pridáme olej a balzamikový ocot.
Všetko vymixujeme a môžeme dať schladiť do chladničky. Ale keď máte zeleninu z chladničky nie je to potrebné. Podávame s hriankou a nastrúhaným syrom.

                                                                       
Inšpirácia z :

3 komentáre:

  1. to musí byť výborná polievka, recept sa mi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný recept, tuhle polévku mám ráda hlavně když je venku vedro:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yvett, výborná rýchlovka.
    Jani, tak ako píšeš, na horúce dni stvorená.
    Pekný týždeň dievčatá!

    OdpovedaťOdstrániť