streda, 13. mája 2015

23



     Som sentimentálna a nehanbím sa za to :). Moje deti by vám vedeli rozprávať :).
Moja prvorodená sa dnes, teda pred pár rokmi narodila. A úplne zmenila môj svet.
     Dostala meno aj vďaka tejto piesni a možno aj tým, že som bola odkojená ruskými rozprávkami a neskôr francúzkymi filmami, kde sa to len hemžilo krásnymi Natáliami. Preto ju volávame aj Nasťa. Naša Nastenka, Ňaňa, Natulenka ...... pozdravujem do Luxemburgu.

4 komentáre:

  1. Krásna pieseň, tiež ju mám rada. Gratulujem ku krásnym 23. dcériným narodeninám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná pieseň až mám zimomriavky a taktiež nááádherné meno. Ja sa (my) nevieme dopracovať k tomu správnemu, sme naň štyria a každému sa páči ničo iné :-( Snáď sa nám podarí vybrať správne :-)
    Nastenke prajem krásne narodeniny .-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joj, mamuško! :))) Ďakujem krásne. A posielam objatia z upršaného Luxemburgu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Daniela, ďakujem, je nás asi viac :).
    Andrejka, jééééj tak to je veľké prekvapenie! Tak, tak, čím je viac ľudí na meno, tak je to ťažšie, ale prvorodení majú tú nevýhodu, že do toho nemôžu kafrať :).
    Ňaňuša moooojáááá.Cmuk.
    Dievčatá, pekný víkend prajem!!!

    OdpovedaťOdstrániť