Preskočiť na hlavný obsah

Máte radi Čínu?

Alebo ešte lepšie Kuracie na sladkokyslo? Nemusíme vystrčiť ani nos, stačí zájsť do kuchyne a uvariť . Mám recept, ktorý je fakt výborný a bleskovo pripravený.

foto z internetu

  Sweet and sour chicken


4-6 kuracich pŕs, naposledy som robila z morčacích
zemiakový alebo kukuričný škrob /maizena/
olej na smaženie
vajíčka - podľa množstva mäsa

Sladkokyslá omáčka:

4 PL kečupu
1/2 pohára octu
3/4 pohára cukru
1 PL sójovej omáčky
1 strúčik postrúhaného strúčiku cesnaku
Všetko dobre premiešame.

Kuracie mäso nakrájame na ľubovolný tvar, obalíme vo vajci a potom v maizene. Smažíme na oleji do ružova. Nedávajte veľa oleja, len tak aby sa mäso vysmažilo na rýchlo. Keď ich máme vysmažené, dáme ich do pekáča a zalejeme ich sladkokyslou omáčkou. Premiešame. Dáme do rúry na 30 minút, na 180 ° C, počas pečenia 2-3 krát premiešame.  Podávame s ryžou.




                                                     Fotím večer -aké je dôležité svetlo pri fotení,ach jaj

     Aby nehladoval ani môj vegetarián  popražila som na plátky nakrájanú cuketu s dyňou- pečiarkou a zaliala rovnako sladkokyslou omáčkou.  Dala zapiecť. Tiež fajn.

Recept mám: http://www.slovakmama.com/2009/04/vynikajuci-recept-na-cinske-sladkokysle-kura-great-recipe-for-sweet-and-sour-chicken.html, Lenke týmto ďakujem.

Komentáre

  1. Tak to som už skúšala, pamätáš? No, ale bez tej omáčky. Teraz som si všimla super komentár. Rozmýšľa som čo to je. "Ach jaj", by mohol byť aj názov pre to jedlo. Teším sa na fotky z Bratislavy. Šťastnú cestu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Díky, Daduš, pofotím dcéru na BA nebude čas :}.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mmmm, to vôbec nevyzerá zle, vidím, že moje varenie je vlastne úplne v plienkach - už 30 rokov :)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem za uverejnenie. Som rada ze Vam chuti.

    S pozdravom a prianim vsetkeho dobreho

    Lenka
    www.slovakmama.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem za uverejnenie. Som rada ze Vam chuti.

    S pozdravom a prianim vsetkeho dobreho

    Lenka
    www.slovakmama.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka, to ja veľmi ďakujem za výborný recept. Stále som v úžase ako fungujú tie blogerské tamtamy a ja pripravím večeru z kuchyne Slovenky žijúcej v ďalekej Amerike. Aj Vám pekné dni!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojte všetci. Videl som komentáre ľudí, ktorí už dostali pôžičku od spoločnosti Sabine, a potom som sa rozhodol podať žiadosť podľa ich odporúčaní a len pred pár hodinami som potvrdil na svojom osobnom bankovom účte celkovú sumu 50 000 EUR, o ktorú som požiadal. Toto je skutočne skvelá správa a radím každému, kto potrebuje skutočnú pôžičku, aby požiadal prostredníctvom svojho e-mailu: Sabinhelps@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úverová služba 2019 pre všetky krajiny Blízkeho východu.

    Finančné služby
    Máme pôžičky pre vládnych zamestnancov na Blízkom východe, rýchla a ľahká splátka
    # Rozsah sa pohybuje od 10 000 do 10 miliónov dolárov, podľa vášho mesačného platu.

    Máme tiež pôžičku pre mimovládnych zamestnancov a závisí od vašej investície a vášho ochotného projektu.

    Kontaktujte nás prostredníctvom: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sehr geehrter Herr / Frau,
    Benötigen Sie einen Kredit? Wir bieten kleine, mittlere und große Kredite mit einer Schnellgarantie von 3% pro Jahr an. interessierte personen sollten mich für weitere informationen und anfragen über (financierlibertycapitals@gmail.com) oder whatsapp +1 (207) -408-7564 region of resident care kontaktieren.
    Dein Feedback ist willkommen!
    Vielen Dank.
    Freundliche Grüße!

    Kayla Abubaker
    Kreditlinien der Chinesischen Mauer

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Potrebujete dnes naliehavú pôžičku na založenie firmy alebo na zaplatenie
    poukážky? Som tak šťastný teraz, pretože som práve dostal moju pôžičku dnes od pani Kayla Abubakerovej, ktorá mu teraz pošle e-mail, ak potrebujete pôžičku tiež prostredníctvom (financierlibertycapitals@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bývam v Holandsku a som dnes šťastná žena? Ja som si povedal, že každý veriteľ, ktorý by mohol zmeniť môj život a život mojej rodiny, doporučím im každú osobu, ktorá hľadá pôžičku. Ak potrebujete pôžičku a ste si stopercentne istí, že pôžičku splatíte, kontaktujte ich a povedzte im, že sa na vás obrátila pani Fayeová. sabinhelps@gmail.com alebo jej odkaz na +79267494861.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dobrý deň ! Toto je rýchle upozornenie pre všetkých našich vážených zákazníkov, ktorí žiadajú o pôžičku, v súčasnosti pracujeme na úverovej schéme s dostupnou úrokovou sadzbou.
    Kontakt:

    creditcentercorp.usa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Chcem oceniť pôžičky spoločnosti Karin Sabine za pôžičku vo výške 9 000 EUR. Ak potrebujete naliehavú pôžičku, vyhnite sa podvodom s falošnými požičiavateľmi a požiadajte o informácie prostredníctvom skutočnej úverovej spoločnosti e-mailom sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Půjčky a úvěry, hypotéky a další.
    Půjčky a úvěry na koupi domu, rekonstrukci, auto, založení živnosti nebo podnikání a dostupnost hypotečních úvěrů a jiné. kontaktujte prosím e-mail: karolpp111@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ponúkame rýchlu nebankovú pôžičku.
    Potrebujete finančnú podporu a hľadáte pôžičku, ktorá vyrieši vaše problémy a pomôže vám?
    Potrebujete kvalitnú a poctivú pôžičku?
    Ponúkame Vám jedinečnú pôžičku až do výšky 2 500 000 EUR.

    emailom: marcela.krejsova01@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Žijem v Holandsku a som dnes šťastná žena? Povedal som si, že každého veriteľa, ktorý môže zmeniť môj život a život mojej rodiny, by som ho odporučil každému, kto hľadá pôžičku. Ak potrebujete pôžičku a ste si 100% istý, že pôžičku splatíte, kontaktujte ich ešte dnes prostredníctvom e-mailu na adrese: sabinhelps@gmail.com alebo jej odkaz na +7 901 709-57-43

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Chlieb

Tento recept pozná celý svet. Okrem mojej sestry :), aj preto ho tu dávam. Pod názvom  chlieb bez miesenia. Jeho príprava je tak neuveriteľne jednoduchá, že sa tomu ani nečudujem. Príprava bola zverejnená ( aj na videu)  na   www.nytimes.com  už v roku 2006. Takže, ak ste ho doteraz neupiekli  a túžite položiť na stôl domáci chlieb, bez toho aby ste vstávali na zamiesenie cesta  o 4 hodine ráno, ako naše babičky, smelo do toho.                                                                    CHLIEB bez miesenia 3 hrnčeky chlebovej múky, ja som použila T650 + trochu na poprášenie (1hrnček=250ml) 1/4 ČL sušeného droždia 1 a 1/4 ČL soli 1 a 1/4 pohára vody liatinový hrniec s pokrievkou, ak nemáte dobre poslúži aj sklenená misa s pokrievkou 1. Do nádoby dáme múku, droždie, soľ a premiešame. Pridáme vodu a premiešame. S miešaním to nepreháňajme, pre lepšie pochopenie si pozrite video. Potom cesto prikryjeme potravinovou fóliou a necháme v pokoji pri teplote cca 21 °C kysnúť 1

Brownies

foto od môjho muža -Kojšov-ružičky na záhrade                                                               je myslím dobrá voľba na upršaný prázdninový deň. Pôvodne som síce mala zámer upiecť nejaký svieži ovocný, ale všetko ovocie bolo pojedené a v šuflíku na mňa už dlhšie poškulovali čokolády na to určené.                                                 BROWNIES                                                                                        na malý plech                                                  300 g kvalitnej 74% čokolády     110 g masla                                                                       3   vajcia         90 g hladkej múky      1  pohár  hnedého cukru (môžte aj 3/4 pohára)                                                                                       1 ČL prášku na pečenie                                                                         Čokoládu + maslo rozpustíme nad parou. Necháme vychladnúť. Vymixujem

Nestihnem

Prag from Konstantin Escher on Vimeo .     toho tak veľa ako na videu, ale o čo sa za túto nedeľu v Prahe pokúsim :))) : -    vidieť a inšpirovať sa  novými výstavnými  kúskami na http://www.praguepatchworkmeeting.com/  a nemám v úmysle sa veľmi brániťnovým skladovým zásobám vo forme látok- keby ste videli tie moje, tak by ste mi to určite zakázali, však Ľudka :))),  -   dať si kávu v mojej obľúbenej kaviarni Spomienky na Afriku, vlastne už sa volá  Cafe Ebel,myslím aspoň, http://ebelcoffee.cz/cz  -   uknižkovať sa v kníhkupectve LUXOR na Václaváku http://neoluxor.cz/pobocky/palac-knih-neoluxor/ , v nedeľu otvorené do 19,00,        alebo si len tak vyložím nôžky (počasie sa má pokaziť,tak neviem-neviem) a budem pozerať na Vltavu,        tak mi prosím poprajte šťastnú cestu a naschledanou! PS: Milá moja rodina hlásim, že opäť začnem fungovať, ako sa patrí,už sa na to teším :)))!