pondelok, 20. júna 2011

Čaj s Murakamim, konečne

   Nejak som si ho nechávala na neskôr. Dočítala som sa, že tento japonský spisovateľ zabehne denne 10 km a ročne jeden maratón. Neviem prečo, ale hneď mi bol sympatickejší.
         Túto upršanú nedeľu som dočítala jeho knihu,  ako mnohým z vás , páčila sa.

4 komentáre:

  1. Niekoľko kníh tohto autora som čítala. Treba byť na ne naladený. Túto som ešte nemala v ruke, snáď v lete.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka, súhlasím. Preto mám rozčítané obvykle 2-3 knihy rôznych žánrov a potom po nich šiaham podľa nálady.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja zbožňujem Murakamiho knihy...každá je iná, dovolím si tvrdiť, že aj jeho štýl sa postupne mení/vyvíja...Nórske drevo sa mi zdalo najviac realistické, čím ale netvrdím, že je to jeho najlepšia kniha, oveľa radšej mám Kafku na pobreží, špeciálne časť o makrelách padajúcich z neba:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vanilka,pamätám si z tvojho profilu,že si jeho fanúšička. Takže, díky za tvoje tipy, špeciálne sa teším na tú časť o makrelách :).

    OdpovedaťOdstrániť