štvrtok, 2. júna 2011

Hurá na trh alebo Spomienka na Paríž


3 dlhé roky som presúšala látky zakúpené v obchodíku v Paríži. Ale aj na nich došlo. Takže odteraz ma na sobotňajšom trhu uvidíte s ledabolo prehodenou taščiskou na rameni - má trochu predimenzované rozmery :))), ale musí sa do nej dostať tak véééľa.


PS: Na svoje čaká ešte krásna, mne trochu evokujúca Provensálsko , látka zakúpená v obchode pod schodami pri Sacre Coeure. Čo ja z nej len ušijem ?

3 komentáre:

  1. Iva, je niečo čo nevieš? Taška je úžasná, no mohla by si mať pochopenie aj pre nás ľavoručné osoby.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Díky za pochvalu, dievčatá! Olinka, neviem toho FAKT veľa, len som taká škaredá, že to nedávam na blog :), ale pošepkám ti aspoň: som nedôsledná v učení cudzích jazykov a dnes som piekla už asi po 1598 x pizzu, ktorá síce bola jedlá,čo je úspech, ale k dokonalosti mala poriadne ďaleko :). A tiež moje pletenie nestojí za veľa, o háčkovaní nehovoriac, odkladám a odsúvam nezáživné zašívanie a prišívanie obyčajných častí odevov mojich príslušníkov rodiny....atď.:)))

    OdpovedaťOdstrániť